Wednesday, April 6, 2011

selamat malam blog

hari ni..aku tak mampu cakap pape..sekarang yang aku pikir..emm ntah laa.........blog...kau je lah yang pham aku kot...aku tak tahu nak ckp pe....hari ni..dri aku bangun tydo...aer mate je yang menyelubungi fikiran aku....
baru nk happy sikit...ade je trouble..tah la...tape laa...ignore je.....blog....nak tau tak.....malam ni aku lapa sangat...nth laaaa............tangan aku dah start naek...haha sebab mybe asek angkat dumble......
blog.....aku gile ke....aku sewel ke.....aku ni tak siumn ke....or aku sakit......aku skarang tak thu nak wat pe...aku terkurung dlm bayang2 sendiri...kenape laa....aku betul betul rimas.....nak nanges...dah bebaldi baldi....nak ketawe..tk larat...sok petang celik mate.....nmpak keadaan yang sama gak.....tertekan laa....k ..bulan 6 aku intake...stady kat kl...aku tolak segi kolej...but ak amek kliuc...mybe kot..ntah laa..kat situ lagi banyk dugaan.....aku ckp terus terang..aku tak mampu laa nak hadapi semua ni....aku tertekan laa....maaf kalau ni adalah entry terakhir....tak mungkin kot.....aku asek pendam persaan jer..bila laa eak nk senyum semula...
mybe silent is better than talking....dada dah sked la asek pendam perasaan je..


last word.....saya nak sayang saya
tu jer cure saya..
terimakasih