Wednesday, April 6, 2011

the devil wears PRADA

hahaha.....boleh dikatakan begitu....
tadi ade sumone yang saya sayang nak ckp somthing ngan saya....tapi dia takot nak cakap..logik ke
saya ni DEVIL ke...
saya ingat ape....but upenye dia just edit name dye ngan saya kat picha saya dan dye...ok.....
mungkin mende tu biase bagi orng lain,,,,or it normal......but.......
itu sangat penting bagi saya ...cukup penting.........sebab saya sayang dia...cukup cukup sayang...saya tak kisah laa dia or orang sekeliling nak ckp saya tak malu ke..menagih simpati or whtever.......or orang sekeliling ckp ape ape...tapi saya just mau dia tau...saya sayang dia.....

awak segalanya bagi saya..

adakah perlu meminta kebenran untuk edit pic saya dan awak...saya bukan orng yang marah tak tentu pasal.....

thats all...cukup laa awak tau ni je..

bubuieyra