Tuesday, April 5, 2011

perhatian !!! perhatian!!!

bile saya boleh jumpa orang yang menghargai statement saya ni:


" air mata si gadiss akan membuatkan si gentle pun turut sebak "

tak perasan  ke...ade maksud yang tersembunyi dari statement ni....
tpi still hampa...coz stakat ni tak sape yang pham
ye memga aku guna statement ni kat sume pompuan...tp sedar ke pompuan tu statement ni ade makna tersendiri
but dyeorang ignore semacam je.....
yang mereka ckp.....SEMUA PEREMPUAN U CAKAP STATEMENT NI...
hurmmmmmm so ak tau la yg mereka still tak sedar...termasuk dia...yang aku tunggu...
bila lah aku nak jumpa pompuan yang leyh terangkan ape maksud dalam statement ni...
harap DIA yang terangkan
kalau awak yang dipanggil DIA dan dimaksudkan tu bace entry ni...tolong jagan salah pham kenapa i ckp mende ni kat sume pompuan..i just nak cri org yg phm statement ni n hargainye

kepohkepoh oleh : BUBUELMO