Thursday, March 24, 2011

location: jay bee

sekarang aku kat jay bee...tak de wat pe pon,,tadi pegi cucuk duet and amek number pin maktab..mama tak habes habes soh aku mek course CIKGU...aku tak minat..naseb bek ayah back up,,ayah soh amek perangcang bandar,,tah laa,,tengok laa macamane..tengok laa course pe yang kene..
berbalik pada cerita....tadi baru cucuk duit..mama bank in....sebab aku lepakumah atok aku,,so mama tak sempat kasi  duet,,tadi hang,,sekalimek duet laa,,,,,

tengah merayap tadi,,tah laa,,,aku rase aku kenal minah ni...dia tengok aku..and aku tengok dye gak..tah laa..maybe pernah kenal........
bila sampai umah makcik aku bru aku ingat.. dye tu ADORAEBLE aku dulu
aku ingat aku tak knal dye,,maybe pelanduk dua serupa,,sekali checkfhone,,dye call..and aku tanya ade hang jay bee tak,,dye kata ade,,and dye kate tdi nampak cam aku,,
HAH..sah laa tu betol,,,,,,saya jumpa awak petangnanti keyh......