Tuesday, March 15, 2011

bosan nye hari ni

aduuhhh,,,bapakk bosan laa ari ni..macam bangang jer aku duk temenung dari tadi,,
sejak blik plkn ni...aku kuat membuta..hahaha...tidur awal..bngon lak pukol 2 ptg...
sopan kan...
tadi si penyu call...kacau aku tido btol laa,,,dye ckp nak gi date ngn ayahanda..humang aiihh
...gila laa ayahanda upenye selama ni duk usha penyu je..hahaha...burn memg kelakar laa...semalm nyu kate...ayahanda bank in dye seratus,,,untung laa ko nyu,
lepas je duk ngumpat ngan penyu....ana alpha pulak sebok mesej....aku ingt sape laa duk bhase kn diri syg...upenye si kecik tu...rindu laa ngn budak budak ni...
sedng aku sebok update entry ni....noorin atikah pulak mesej...IEYRA ZAKIEYRA MARRIED TO ZIE J'BECK... haha pikir aku heran laaa,,,,takpelah...hari ni hari dye...dah memg terbukti dye yg maen bangsat kan....sebelom aku g plkn...berjuta juta jnji dye taburkan..pigirah..pompuan sume same laa...
tapi yang paling penting....
hahahahaha dye berambos..ade lagi yang ganti dye....
elliea natasha...semalam dye bacekan semua diari yang dye buat mse aku brake ngn dye..huhu..macam tak cye..tapi siyesly..dye still ingt semua moment between ak ngn dye,,hebat seyh,,,
ade yang aku da tak ingt...but she still remember that..hahaha...
tpi...emm tah laaa...kalau ak ngn dye pon....kawan2 aku tak kan sokong..lagi2 noorin....
dah laa musuh dye...mustahil laa kot....
tapi takpe,,,,,dunia ni kan besar....aku tak rugi laaa kalau org tua tu blaa dri hidup aku..bye bye laaa...ramai minah yang aku jumpe kat plkn ..nak dibanding kan ngn ko..hahahaha..terase menyesal setia ngn orang macam ko laa weyh...buang masa n duit jee...
tapi katplkn..aku still ade peneman..thank a lot noor ardanie binti noorman....anda berjaya menculik hati saya..
adesss.........