Friday, December 24, 2010

JUST COUNT THE DAY

aku sedang pikir benda yg aku tasuka pikir TAHU!!!
damn it laaaaa
what the fuck
sumpah aku taknak pegi PLKN
PLKN!!!!PLKN!!!!
bodoh seyh,,,
kepala dah start pening-pening..ptg tadi melantak choc smpai temuntah muntah
hahaha bodoh seyh aku,,

BUBU1: woi buu..ko tu migran..ta ingt doc pesan jgn makan choc
BUBU2: relex laa...selagi hidop..selagi tu dpt kan ape yg kite nak
BUBU1: bodoh kau tu
BUBU2: bia laa,,kalau aku bodoh.kau pon bodoh
seda sikit kita ni sebenarnya orang yang sama
BUBU1: yer tak yerr

aku budak gile..ckp sesorang
emm dunia ni memg kejam kadang kadang
pergh taktau seyh nak buat ape,,
pandang barang barang ... mama ayah belanjakan barang aku satu troli
macam nak soh aku duduk kat PLKN tu selame lamenye
huh...sedeh kot..
seluar ... baju....melambak lambak
kasut dan segalanya
huh huh huh
 FUCK PLKN