Tuesday, March 15, 2011

sewaktu saya seorang WIRAWATI









takde yang lebih menarik dri duduk di kem de bana,,,
bermacam macm kenangn yang aku lalui,,,
pada mulanya memg aku bosan kat kem ni,,tapi kem ni telah mengajar aku seribu satu perkara
dan sekali gus memberi pengalaman , pengajaran dan juga kenangan bersama orng yg disayangi

kepada jurulatih yang mengajar aku erti kehidupan..terima kasih sekali lagi diri ini ucapkan..
kepada rakan rakan yang dianggap adik beradik yang kedua ..terima kasih sudi menjadi peneman hidup dikala sunyi..
dikala gembira dan dikala gundah..
kepada insan yang bernama sahabat di de bana
terima kasih kerana sudi menjalani suka dan duka bersama..

kepada insan yang bernama NOOR AZLIN BINTI HASYIM..
maaf jika tersalah eja..
terima kasih kerana telah mengubah diri ini menjadi diri sebenar..
telah mengubah diri ini dari menjadi imej yang menyongsang kan diri sendiri
dan sekali gus terima kasih kerana sudi menjadi tempat luahan hati ketika gelisah semasa di kem de bana..
SEJUT MAAF diminta jika melakukan salah dan silap..mengganggu masa..
dan segalanya...
terima kasih kerana menceriakan hari hari saya di kem de bana

terima kasih dengan 4 buah lagu yang bertajuk:
 SEJUTA MAAF
TUNDUK MENGALAH
AKU DALAM TEKA TEKI
BENCI KU SANGKA SAYANG


akhir kata
kepada jurulatih di de bana
terutama sekali yang rapat dengan budak NAKAL ni
terima kasih kerana sanggup menjaga serta melayan kerenah pelatih yang bernama 
NUR ALIA MUHAIYUM BINTI ZULKEPLI..

JL ALIN,JL ZACK,JL AZURA,JL MAS,JL TINI,JL RATNA,JL SURAYA,JL JAJA
KJ FARAH,JL ZAIDA,JL HUDA,JL HAS,JL LEEN,JL YUS,JL FAIZAH

UKHWAH YANG DIBINA HARAP BERKEKALAN SAMPAI KEAKHIR HAYAT
 SEKIAN TERIMA KASIH..


SALAM SAYANG: BUBU ELMO