Thursday, April 7, 2011

ada orang tak puas hati lah

hahah perempuan bodoh...follow ye...silalah ...dan bacelah puas puas..ade aku kesah ke..hakhakhak
terpulang laa nak cakap ape looser...terima je la penk ko dah memang buat macam tu...lagi tak puas haty..hahah
looser memang macam tu kot......
biar laa..follow lagi bagos..senang aku nak cakap...hahahaha
kalau ko nak tau..ko tu best sangat ke...hekhek.....
takpe..bia muka tak lawa..tapi hati jagan busuk nak maen maen name mak bapak....
ade aku kesah ke.......
biar laa....ko nk cakap ape pun...aku mlas nak mek port..ko tu emosi je lebih
sebenarnye memg ko tak puas haty kan,,,,,
lahhh cian cian cian
penk dah tak buat menda lain ngan minah lain...
ni lagi sekaang ko tak pus hati..hahahaha
kelakarla kw ni..terasa ye.....

kepada perempuan yang sangat berbudi pekerti macam ko....
terimalah hakikat weyh...hahahahaha....
smile sayang..jagn sedeyh yer penk ko dah buat menda lain ngan pompuan lain..
ala bucuk bucuk...sayang kaw sebb beriya iya nak text aku n call aku
tapi aku tak layan...siannye dye......hehehe malu lahhhh
wekkkkk double midle finger to looser like you sayang,,
i love you.....hehe terima kasih kutuk aku......
aku tak kisah pun kot........
para para looser je yang suke kutuk orang.....
para para ilmuan macam aku ni memang sangat berterima kasih ngan ko....
looser yang comel macam ko la patot letak muke kat looji.....
hahahahahaha
pe pun yang ko mesej or ngutuk or ngumpat aku
aku hanya mampu cakap
terima kasih daun keladi....
dan aku hanya luahkan perkataan
OK BAEKLAH

sebok follow blog orang....
orang kat sini tak hingin pun nak follow blog ko...
hishh malu laa......jagn laa buat malu duk follow blog orang...dah tu terasa pulak tu bila orang wat entry tuk dye
tp bagos laa kalau terasa...memg ko patot bace supaye ko tahu segalanya...aku just ckp mende yang betull..heheheheheheehhee
wekkkkkkk kene typu.........

by: bubuelmo