Sunday, April 10, 2011

today

tak sangka dapat meet dye lagi...last aku meet dye mse form 3 mase maen chess mssd
tapi first time aku meet dye mase darjah 6 ..mse tu maen chess mssj dekat batu pahat..
terus terang aku cakap..mse mule2 jumpe dye..dye laa yang paling cute dr sekolah sains bandar penawar..
mata ni asek tengok dye je..QURATTUL......aku baru tau name dye mase cikgu kat maxsaff tu panggil name dye.......but now dye  makin cute n makin chubby
aku suke denga dye ketawe.....ceria giler kot...dah tu dye mesti tepuk peha aku...hahaha..
aku amek kesempatan tarik pipi dye....weeeee
aku meet dye mase kat maxsaff.....and dye laa yang duk sebelah aku...lepas ni aku dah tak kan rse menyesal pegi maxsaff tu cos makin lama aku kat maxsaff...makin lame dapt tengok dye
tapi yang paling penting.....aku dapat no fon dye...dye tua 2 tahun dari aku.....
dah lame tak tengok muke dye...........sumpah cute giler...and mse kat surau dye terus duduk sebelah aku n bareng sebelah aku.....tekejut gak...boleh dikatakan rapat dengan dye...

aku tak kesah laa dye tua dari aku or ape...tapi aku suke dye..cos layanan dye kat aku.....
aku takan dapat dye...aku tau......
tapi biarlah...
sekurang kurang nye aku dapat tengok muke dye setiap minggu.....
and tadi...dye call aku...alamak.......
biarlah kita teman tapi mesra okeyh..

by:bubuelmo